Kedves vásárlóink, a Standartpark Vodaland lesz! Ugyanazok a minőségi termékek más néven. Amíg a jelenlegi készlet ki nem fogy, a Standartpark továbbra is megtalálható termékeink között.

Visszatérítési politika (politica de retur)

Elállási jog vagy visszaküldési politika

Az S.C. Vodaland Balkan S.R.L. tiszteletben tartja a GEO 140/2021 számú, a fogyasztók jogairól szóló rendelkezéseket a szakemberekkel kötött szerződésekben, és biztosítja a fogyasztóknak (magánszemélyeknek vagy egyesületekben tömörült magánszemélyek csoportjának) a weboldalunkon vásárolt termékek visszaküldésének jogát. A termékek a következő esetekben küldhetők vissza:

Más terméket szállítottak / más termékek: a megrendelt terméktől eltérő termék szállítása esetén kérjük, hogy a lehető leghamarabb értesítsen minket, hogy a terméket visszaküldhessük és kicserélhessük a megrendelt termékre. A szállítási költségeket (oda-vissza) a Vodaland Balkan SRL viseli.

Az áru látható sérülésekkel került kiszállításra: ha az átvett áru látható sérülésekkel rendelkezik, joga van megtagadni az átvételt, akár már a kiszállítás pillanatában, ezt a fuvarokmányon feltüntetve, kérjük, ellenőrizze a csomag sértetlenségét a kiszállításkor! Ebben az esetben a fogyasztó haladéktalanul értesíteni fog minket, hogy a szállítás során megsérült árut egy másik (a megrendelt termékkel azonos) termékkel helyettesítsük, azaz a szállítási határidő meghosszabbodik a megrendelés feldolgozásához szükséges idővel.

A fentiek módosítása nélkül a fogyasztónak a termék fizikai birtokbavételétől számított 14 napon belül kell élnie a visszaküldési jogával, anélkül, hogy a fogyasztónak indokolnia kellene döntését.

A visszatérítési jog csak a www.Vodaland.ro weboldalon vásárolt termékekre vonatkozik. A visszaküldött terméknek lehetőség szerint ugyanolyan állapotban kell lennie, mint ahogyan azt kiszállították (az eredeti csomagolásban, minden tartozékkal és kísérő dokumentummal együtt). A visszaküldés költségei (futárszolgálat költségei) a vásárlót terhelik, és a termék árát a termék raktárba való beérkezésétől számított 14 napon belül visszatérítik.

Ha a visszaküldött áru a következő hibákkal rendelkezik:

fizikai elváltozások, horpadások, karcolások, vágások, repedések, vagy horpadások nyomai, lepattanások, ütések vagy nyilvánvaló használati nyomok, stb.

a mennyiség hiánya,

az S.C. Vodaland Balkan S.R.L. a visszaküldött áru értékelését követően fenntartja a jogot, hogy a vásárlótól a termékek eredeti állapotba való visszaállításához szükséges költséget képviselő díjat kérjen (amennyiben lehetséges), és a vásárlónak csak a kifizetett ár és az eredeti állapotba való visszaállítás költségei közötti különbözetet téríti vissza.

A vásárló nem mondhatja fel egyoldalúan a szerződést (nem gyakorolhatja az elállási jogot) a 140/2021 sürgősségi rendelet 14. cikkében meghatározott esetekben.

A méteráruk, a vágott, kivágott, a vevő által megrongált termékek, a különleges megrendelésű (a vevő specifikációja szerint importált) termékek, valamint a szállítótól külön megrendelt tételek nem kerülnek visszaadásra.

A visszatérési lehetőség a törvény értelmében csak magánszemélyekre vonatkozik.

A visszaküldési kérelmeket az S.C. Vodaland Balkan S.R.L.-nek a office@vodaland.ro e-mail címen vagy a +40-314-370-379-es telefonszámon küldött értesítéstől számított 14 napon belül kell feldolgozni. A rendelés azonosító adatai alapján egy értékesítési tanácsadó tájékoztatja Önt a termékek visszaküldésének módjáról. Kérjük, konzultáljon értékesítési tanácsadójával a megfelelő szállítási mód kiválasztásához. A termékek visszaküldését és a Vodaland Balkan S.R.L. raktárában történő átvételét követően banki átutalást kezdeményezünk a vásárló által az értékesítési tanácsadónak megadott számlára, vagy kártyás fizetés esetén a vásárló által eredetileg használt kártyaszámlára. Ha a megrendelést futárral, utánvéttel szállították ki, akkor is lehetőség van a termék értékének készpénz-visszatérítésére. Ez a lehetőség csak akkor áll rendelkezésre, ha a visszaküldést a vásárló közvetlenül a vállalat raktárába intézi.

Bármilyen kérdés és panasz

Ha bármilyen kérdése vagy panasza van a www.vodaland.ro weboldalon vásárolt termékkel kapcsolatban, kérjük, küldjön egy e-mailt a office@vodaland.ro címre, a lehető legtöbb részletet megadva, hogy az üzenetet feldolgozhassuk. Kérjük, adja meg teljes nevét, a rendelés számát, amelyet a www.vodaland.ro oldalról a rendelés érvényesítését követően kapott visszaigazoló üzenetben talál, a rendelés leadásának dátumát, a szállítás dátumát és módját, valamint elégedetlenségének okát vagy a javaslatot, amelyet szeretne tenni. Mindezek az információk megkönnyítik az Ön és a Vodaland Balkan S.R.L. közötti kommunikációt, ezért kérjük, hogy gondosan ellenőrizze, hogy minden ilyen információt megadott-e az üzenetében.